"Центърът за административно обслужване" /ЦАО/ е разположен на партерен етаж където, се извършват всички видове административни и технически услуги, разпределени в няколко гишета.
За повече информация кликнете върху избрания от Вас слайдер.
Гише – „Каса” и „ТСУ, кадастър и регулация“
- извършва се „Комплексно административно обслужване на населението“, спазвайки разпоредбите на АПК /в сила от 25 март 2015 г./;
- обслужват се физически и юридически лица, служители на общината в сферата на “ТСУ, кадастър и регулация”, приемане на оферти за участие в приватизационни конкурси, търгове, обществени поръчки, връчване на готовите документи срещу подпис. Изчисляване на такси и цени на услуги в областта на „ТСУ, кадастър и регулация“;
- сканира се входяща и изходяща кореспонденция. Създава се електронен архив;
- работи се с Географската информационна система на Община Троян;
- приемат се такси и цени на услуги, определени с Наредбата на Общински съвет – Троян за определянето и администрирането на местните такси и цени на услугите, наеми на общински имоти, реклами, глоби по наказателни постановления, цени на тръжна документация, оформяне и копиране на тръжна документация.
- при необходимост се обслужват физически и юридически лица, служители на Община Троян, в сферата на „Общинска собственост и икономика“, „Образование, култура, социални и младежки дейности“;
- при необходимост се приемат заявления на физически и юридически лица на гише „Гражданско състояние“;
- извеждат се, сканират се и се предават се готовите документи на гражданите.
Гише – „Обслужване на бизнеса”
- Подават се заявления за извършване на услуга на бизнеса, като служителя предвижва цялата преписка, следи за сроковете на изпълнение и уведомява подателя за движението на преписката. Получават се готовите документи.
Гише – „Гражданско състояние” и „Общинска собственост и икономика“
- извършва се „Комплексно административно обслужване на населението“, спазвайки разпоредбите на АПК /в сила от 25 март 2015 г./;
- обслужват се физически и юридически лица, служители на община Троян, в сферата на „Гражданско състояние“. Работи се с деловодна система „Акстър деловодство“, като се обработват всички преписки – входящи и изходящи в съответното направление. Издават се всички видове документи, свързани с гражданското състояние на лицата. Съставят се актове по гражданско състояние;
- обслужват се физически и юридически лица, служители на Община Троян, в сферата на „Общинска собственост и икономика“, „Образование, култура, социални и младежки дейности“. Приемат се оферти за участие в приватизационни конкурси, търгове, обществени поръчки, връчване на готовите документи срещу подпис. Приемане на заявления за услуги в областта на общинската собственост, търговията и туризма, приключване, сканиране и връчване на готови документи на заявителите;
- сканира се входяща и изходяща кореспонденция. Създаване на електронен архив;
- получават се такси и цени на услуги, определени с Наредбата на Общински съвет – Троян за определянето и администрирането на местните такси и цени на услугите, наеми на общински имоти, реклами, глоби по наказателни постановления, цени на тръжна документация, оформяне и копиране на тръжна документация;
- регистрират, обработват, изготвят и връщат на заявителя, услугите, подадени чрез портала за електронни услуги в сайта на Община Троян, в сферата на гражданското състояние;
- при необходимост се обслужват физически и юридически лица, служители на общината в сферата на “ТСУ, кадастър и регулация”, изчисляване на такси и цени на услуги в областта на „ТСУ, кадастър и регулация“ и получаване на таксите и цените за същите услуги;
- приемат се при необходимост заявления за извършване на услуга на бизнеса, като преписката се придвижва от служителя, следи се за сроковете на изпълнение и се уведомява подателя за движението на преписката;
- използва се Географска информационна система на община Троян за справки.
Гише – „Деловодство”
- извършва се „Комплексно административно обслужване на населението“, спазвайки разпоредбите на АПК /в сила от 25 март 2015 г./;
- приемат, регистрират и сканират входящата кореспонденция на община Троян, получена чрез различните канали за достъп, като я резолира и предава за изпълнение на отделите и дирекциите в администрацията за изпълнение;
- извеждат и сканират текущата кореспонденция от всички отдели и дирекции в общинската администрация;
- обслужват се физически и юридически лица, служители на община Троян, в сферата на „Гражданско състояние“. Работи се с деловодна система „Акстър деловодство“, като се обработват всички преписки – входящи и изходящи в съответното направление. Издават се всички видове документи, свързани с гражданското състояние на лицата. Съставят се актове по гражданско състояние.
Гише – „Куриер”
- подготвя се и се изпраща изходящата кореспонденция на общинската администрация, при възлагане се носи на съответния получател срещу подпис;
- комплектоват се наказателни постановления, издадени от общинска администрация - Троян и се разнасят на гражданите;
- при необходимост се обслужват физически и юридически лица, като се регистрира документооборота /входящи документи, вътрешното им движение и изходящи документи/. Сканира се входяща и изходяща кореспонденция;
- при необходимост се обслужват служителите на общинска администрация, като регистрират документооборота /входящи документи, изходящи документи, сканира входяща и изходяща кореспонденция, и отразява в контролните карти на програмен продукт „Акстър деловодство“ информация, съгласно резолюциите на документите от кмет, зам.-кметове, секратар, директори на дирекции и началници на отдели. Приключва документи, след извеждане на преписката, сканиране или след резолюция за приключване.